الجمعة، 5 أغسطس، 2016

سبوبة نشوى مصطفى

نشوى مصطفى

نشوى مصطفى اسم نادر لما تسمعه دلوقتى تقريبا لما ييجى مسلسل قديم تشوف اسمها فى اخر التتر او ممكن تشوفها هى نفسها فتفضل تقول مش دى اللى اسمها وفى الاخر تعرفه اه اه نشوى لدرجة ممكن تقولها نشوة اقتباس من مشاركتها فى فيلم ثقافى.

المهم نشوى الايام دى او اكتر من كام سنة تقريبا 5 او 7 سنين مش لاقيه شغل ومش لاقية تطلع على اى شاشة مرة واحد جتلها فرصة الشهرة القبيحة.

الشهرة القبيحة هى ظهورك فى وقت تسب فيه اناس شرفاء من اجل حفنه من المال التى لا تطولها يدك

نرجع تانى طيب دخلها ايه الحكاية بين يوم وليلة رجع اسم نشوى مصطفى وهى بتشتم البنت الشريفة اللى نجحت وطلعت الاولى على الثانوى العام أميرة عراقى وقالت على حسابها فى فيس بوك.

«بعتذر عن البوست اللى دافعت فيه عن الإخوانية ابنة الصهيوني الإخواني اللي طلعت الأولى على الجمهورية، وقلت إن الوزير غلطان أنه ماكرمهاش زى الباقيين، بنت القتلة بتشتم رئيس الدولة اللي كان بمنتهى البساطة ممكن لو فيه اضطهاد ماكنتش نجحت اساساً ، الله ينتقم من كل إخوانى كاره لوطنه، كل إخوانى كان سبب فى قتل شهيد من عيالنا فى الشرطة والجيش والشعب كمان، يا ابنة القتلة قاتلك الله.
وأضافت «مصطفى»: «حسبنا الله ونعم الوكيل فيكى حسبنا الله ونعم الوكيل فى كل حقير أو حقيرة بتكره مصر وبتكره البطل اللي نجانا منكم أنا حذفت البوست السابق وبعتذر».

مرة واحده كل مواقع بنت التيتـــــــــــــــــــــ اللى بتعرص كل يوم وليلة  بقت نشوى فرخة بكشك ويعملوا معاها حوار صحفى وكل ما الحوارات تكتر كل ما الاسم يظهر غير الفلوس ويظهر الموضوع بقى تمام زوالجيب فى الاخر بقى يفضى قالت نشتم شوية فى الاخوان بس من غير سبب طب ومالة لحد ما الجمعة جه وكان على جمعة "على عليوة" قالوا هيتم اغتيالة قالت يا على الخبر نشتم ونظهر بقى تانى وقالت على حسابها.

 "حسبنا الله ونعم الوكيل، اللهم اجعل كيدهم في نحورهم, الله الحافظ المنجي، والحمد لله على نجاتك ياشيخنا".

يظهر ان الدور ما بين الكومبارس وبين التعريص مافيش فرق بينهم وماله بكرة مش بعيد نسمع صوت علاء مرسى خليها تكمل. 


 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق